Puheenjohtajan palsta

Hei jäsenet!

Tällä hetkellä elämäämme haittaa korona-virus. Hoitajina olemme nyt isossa roolissa taudin leviämisen kannalta. Työaikalaki keskeytettiin valtioneuvoston päätöksellä siksi aikaa, kun suurin uhka korona-tilanteesta on ohitse. Meille hoitajille asia tietää siis joustoja ja venymistä. Ottakaa surutta yhteyttä askarruttavissa asioissa puheenjohtajaan tai pääluottamusmies-Päiviin.

Ao:n toimintaan korona peruuttaa 15.4. suunnitellun kevätkokouksen. Myös toukokuuhun suunniteltu jäsenilta perutaan. Toivotaan, että saamme SuPerin puheenjohtaja Silja Paavolan tulemaan uudelleen vierailulle parempana ajankohtana. Tulevaa ohjelmaa on toistaiseksi vielä Tuurin kauppareissu yhdessä Nokian ao:n kanssa 10.6.2020. Ilmoittautumiset puheenjohtajan sähköpostiin sekä maksu 10 euroa ao:n tilille. Pääset katsomaan ilmoitusta  täältä kotisivuilta. Alaosastolla on myös instagram-tili osoitteessa https://www.instagram.com/super_ao639 sekä facebook-tili osoitteessa https://www.facebook.com/groups/796962687000378.

Tällä hetkellä on käynnissä liittokokousvaalit. Äänestyslippu on tullut monelle varmaan myös postitse. Äänestämään pääsee myös sähköisesti osoitteessa https://www.superliitto.fi. Äänestysaika on 18.3.-6.4.2020. Pirkanmaalta on monta hyvää ehdokasta. Käytäthän valtaasi! Vaaleissa jäsenet valitsevat keskuudestaan uudet SuPer-päättäjät kaudelle 2020-2024.

Käynnissä on myös palkkaneuvottelut, tosin korona-tilanne haittaa neuvotteluja. Huomioithan työpaikallasi Superin näkyvyyden kaulanauhoilla, tarroilla sekä kynätaskuilla. Myöhemmin keväällä kuulemme lisää palkkaneuvottelujen onnistumisesta sekä mahdollisista tukitoimista.

Pidetään toisistamme huolta!

yhteistyöterveisin,